Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Nu startar jag

Av Gunhild - 6 januari 2012 17:02

I

Länge har jag önskat ha en egen blogg att skriva på men det har inte blivit av eftersom jag inte visste hur det gick till att starta den. I dag efter år jag fått hjälp av mitt tioåriga barnbarn Tilda som själv har en blogg där hon pratar om hamstrar. Men lite rädd är jag allt för att jag inte skall  kunna hålla denna sidan flytande. Har jag verkligen så mycket att skriva om. Men skam den som gegar ur jag försöker så får det ge sig efterhand

 Jag är visserligen pensionär men vägrar bli någon bromskloss som förvägrar mig själv allt det roliga och nya som livet bjuder på och som gnäller över alsom inte är som förr.


Gunsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunhild - 5 februari 2012 14:36

I går skrev jag mitt inlägg efter lång väntan. Min dator är inte på hugget och vägrar ta in det jag skrivit. I går hade den plötsligt stängt av uppkopplingen till internet fast jag inte bett om det.  Det jag skrev om var nog mest fåglar. Jag har näml...

Av Gunhild - 8 januari 2012 09:55

Mitt barnbarn Tilda har tillsammans en blogg där de diskuterar dvärghamstrar och hur man sköter dem. Jag har tyvärr, eller kanske tack och lov ingen hamster att ta ansvar för idag. Men det hade vi tidigare när våra barn var små.  Den ena hette Nisse ...

Av Gunhild - 7 januari 2012 08:44

 Så vaknar man upp till en ganska kylig  och grå morgon, men vem vet vad som döljer sig bakom molnen. Allting är ju också relativt så det är ju inte  så himla kallt om man jämför med de bistra dagarna i fjol. Än har jag iheller nte blivit varm i kläd...

Av Gunhild - 6 januari 2012 15:12

Välkommen till min blogg.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards